BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 5, 2008

Palestin...


Israel yang terbentuk 60 tahun dulu, Palestin sudah cukup terluka…tidak hanya engan kaum lelaki yang menjadi mangsanya kebutaan senjata canggih Israel laknatuLLAH..malah wanita,kanak-kanak turut menjadi sasaran..benarlah, mereka memang ibarat haiwan..

Zionis terus membedil rumah sakit, perumahan awam, penduduik awam dan pendek kata, segala yang terlintas di runcing mata mereka, segalanya diseksa dan akhirnya ditembak..alangkah zalimnya mereka..

Muslimat…apakah ada ruang untuk dikau pertahankan bumi Palestin??? Sahabat seaqidahku…




Srikandi Andaleeb Takafka, 20 , dari Baitulaham.Pada keheningan 12 April 2002,Beliau meletupkan dirinya dengan bom disekeliling pinggangnya di sebuah perhentian bas Baitulmaqdis.Lima orang cedera dan 104 yang lain cedera.



Hanadi Tayseer Jaradat,29, seorang peguam pula mempunyai sebabnya tersendiri yang tidak diketahui oleh ahli keluarganya…agenda yang tersimpan sebagai rahsia dirinya..Pada Jun 2003, dotaqdirkan adik dan abang sepupunya telah mati dibunuh tentera di Jenin.Peguam muda ini meletupkan dirinya di sebuah restoran di Haifah pada 4 Oktober 2003 dan 19 orang Yahudi maut dan 50 yang lain cedera.

Tindakan zalim zionis yang menyebabkan Palestiniyah begitu berani berjuang untuk membebaskan tanah air mereka..14 juta rakyat Palstin menderita dengan kehidupan terbuang di kampung sendiri serta berdepan dengan masalah penyakit dan kekurangan makanan berzat lagi berkhasiat.

Dunia menganggap perjuangan meletupkan diri sebagai perbuatan yang menganiaya diri, tidak wajar dan zalim.Mungkin bagi Palestinian,ini adalah 1 cara untuk menggerunkan musuh Dn memporakkan kesatuan kuasa mereka. Dan sebenarnya, mereka telah jatuh cinta dengan mati berbanding kehidupan dunia yang fana dan sementara ini..Syurga Allah menjadi sumbu mereka dalam kegelapan zalim Zionis..sedarlah wahai Kafir LaknatuLLAH,
“sesungguhnya kami tidak mati…keran Syuhada; itu kekal menghuni SyurgaNYA..”

0 comments: